mercoledì 28 dicembre 2011

NON MI MANCHI PER NULLA

quando poi torni,. dopo tutte quelle che mi hai detto, con una mail con scritto *inutile girarci intorno, mi manchi*, il primo pensiero, in fumetti in lettere cicciotte, è TU NO.
poi penso che hai un figlio per cui provo pulsioni a me sino un anno fa ignote e non lo scrivo, non scrivo TU NO.
non scrivo TU HAI ROVINATO TUTO QUANDO A GIUGNO MI HAI ACCUSATO DI OGNI SCELTA CJE HO FATTO NEGLI ULTIMI ANNI. quando non ti sei schierata dalla mia parte, ma di una persona che non c'è, che ti lascia sola e che non ti manca. tu non sai cosa voglia dire sentirti pronunciare "mi manchi" e non "mi dispiace" o meglio ancora "scusa". non lo sai, neanche ci pensi, che forse dovresti dirmi scusa. dimostri così ancora una volta che di me non ti importa, che non mi conosci, perché NON TI IMPORTA.
penso che ti manco perché sei sola, perché tra me e una gallina che ti ha sempre ignorato hai scelto la gallina (e tientela). perché il tuo uomo è un demente che non pensa m,ai tu magari possa voler parlare del fatto che stai male, e devi farlo con me. e il tuo uomo ti dice che sono una fallita e allora mi scacci e poi torni e non dici neanche "scusa". e mi dico: ti manco non perché sono io, perché sono così, per quello che sei con me, per quello che ti do. ti manco perché sei sola e ti manca il mio esserti accanto e funzionale, il mio stare al tuo servizio e preoccuparmi del tuo stare male, senza mai dirti cosa penavo o provavo o, che paure avevo, in cosa mi stavo cacciando, ti serve e ti manca.
e poi sono io che devo crescere.

6 commenti:

kovalski ha detto...

più passano gli anni più mi convinco che saper far uscire certe persone dalla propria vita è una dote, in realtà

fiamma ha detto...

ho capito di chi parli. che cuocia nel suo brodo, non ti merita:)

oltranzista ha detto...

non devi crescere. devi solo tornare bambina.

erbasalvia ha detto...

il fatto è che costei (la mia ex migliore amica) non pare voler uscire ed io non riesco a dirle che voglio se ne vada (non sono arrabbiata, solo attonitamente delusa) .. in questo momento non so bene come gestire la cosa...

kovalski ha detto...

è impraticabile dire "guarda, motivo 1, motivo 2, motivo 3, forse è meglio che cerchi altro"?

Anonimo ha detto...

[p]Clio Special Series the FOLK and Mosaico luxury, texture also carries practical capacity, the powerful aura strong Lucky energy for the New Year!

Christmas and New Year season, with the date, there were mountains of blessings and gifts Party come together, how to take this blessed season offer your unique gifts for their [url=http://www.llouisvuittonsaleuk.co.uk]louis vuitton bags uk[/url] loved ones, lovers, friends, supervisors, colleagues? The unique design of braccialini to give the "origin of happiness" will make your blessings become Jiangxinduju . The romantic pink Jimmy Choo sweet Valentine's Day gift
Jimmy Choo carefully selected for you a series of Valentine's Day gift, ready to please the lover's heart with [url=http://www.replicalvhandbags.co.uk]lv handbags[/url] you! Add a romantic touch of pink for her Valentine's Day . Through constant evolution, the classic Damier checkerboard and Monogram element, is integrated into the design . Appearance in the promotional photos taken for 'Paseo' series leather are aristocratic rare horses, they are of Pizarro, Ventosillo and Vigilante luxury they wear body harness is designed for special occasions prepared to manage the gentleman is the wearing the professional Knight of the Royal Equestrian School uniforms . The Anteprima Wirebag 2013 spring [url=http://www.replicalvhandbags.co.uk]lv handbags sale[/url] and summer series
The animal series WIREBAG has been well received since the Hello Kitty girls love slowly become the quarterly WIREBAG bring you pleasantly surprised to series . The classical tradition, innovation

The Line D Elys篓娄e leather series [url=http://www.replicalvhandbags.co.uk]cheap lv handbags[/url] designed to pay attention to balance . Lacoste 2013 spring and summer male models luggage series
Regardless of the LACOSTE Men where to go, he can be ready to go calmly to . The official package, ECCO BARYSH barysh:

From a client meeting to business travel, the official package ECCO BARYSH barysh anytime, anywhere can provide a safe and orderly items placed . The Dupont Brothers design D monogram mark will be printed on the handle with the bottom of each detail of the utmost care and attention to design.[/p][p]Gucci 2013 Valentine's Day special limited edition series
The brand's classic pattern Guccissima leather printing, to show the way of mini double G interlocking pattern, full leather material with large red theme is more chic, warm colors but also her feel warm . The Sun Li elegant appearance Louis Vuitton Shanghai Hongqiao opening ceremony
This strategic considerations, not only is the brand attaches great importance to the Shanghai market, but also the particularity of Shanghai in recent years, the rapid growth of the different regions, as well as in different parts of the developed areas, respond . We invite you to come and Loewe leather craft team of experts to create your own personal style . Pearl leather models with heart-shaped Gucci logo inlaid bow, very creative, chic and elegant . The pursuit of excellence [url=http://www.buysalechanelbags.co.uk]cheap chanel bags sale[/url] is their common mission . Prestigious Lady Dior handbag named after Princess Diana . All leather products are printed with the pattern [url=http://www.llouisvuittonsaleuk.co.uk]louis vuitton handbags uk[/url] with attractive color . Chivalry MCM Armour series was released in the spring and summer of 2013
The [url=http://www.buysalechanelbags.co.uk]buy chanel bags online[/url] strong snake is actually a new attempt to MCM classic Visetos of materials, exquisite embossed between the rivet set off considerable brand recognition, brand gene with strong and full of emotion and convey, breeds a spirit of bold exotic.[/p]